Страховий випадок ☆ Страховка-24 ☆ Дії при страховому випадку

Що робити при настанні події, що має ознаки страхового випадку:

Ваші дії при настанні страхового випадку:

- Зателефонувати за номером телефону (048) 724 68 30 або (050) 392 14 56

-Назвати прізвище, ім'я та по батькові Страхувальника, номер договору страхування; описати суть події; вказати місцезнаходження транспортного засобу і узгодити зі Страховиком подальші дії

-Протягом наступних 2-х робочих днів після події написати заяву про подію Страховика письмово

-Наступного дня після події або в інший узгоджений термін пред'явити для огляду пошкоджений транспортний засіб і узгодити подальші дії щодо врегулювання збитку згідно з умовами Договору страхування

Перелік документів необхідних для надання:

- паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника;

- поліс страхування;

- технічний паспорт застрахованого транспортного засобу;

- водійські права керуючого транспортним засобом;

- максимально можлива фотофіксація місця події і транспортного засобу

При настанні страхового випадку можливо діяти двома шляхами:

Якщо умови того, що сталося дозволяють оформлення Європротоколу:

  • Заповнити його в паперовому або електронному вигляді
  • Протягом 2 робочих днів звернутися до Страховика для реєстрації події

У всіх інших випадках:

  • Дотримуватися п.2.10 та п.2.11 Правил дорожнього руху
  • Викликати на місце події відповідні компетентні органи, дочекатися їх приїзду, зареєструвати і оформити подію
  • Зберегти ТЗ або пошкоджене майно до огляду Страховиком або його представником в тому вигляді, який воно мало на момент події
  • Вжити всіх можливих заходів щодо запобігання збільшення збитку і для з'ясування причин і наслідків страхового випадку
  • Протягом 3 робочих днів з моменту події письмово сповістити Страховика шляхом написання заяви про подію

Перелік документів необхідних для надання:

- паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника;

- поліс страхування;

- технічний паспорт застрахованого транспортного засобу;

- водійські права керуючого транспортним засобом

У разі необхідності отримання послуг, перш, ніж виконати будь-яку дію, потрібно:

Звернутися в Асистанський центр сервісної компанії в будь-який час доби за телефонами, вказаними в вашому страховому полісі і повідомити наступне:

  1.  повністю своє прізвище, ім'я, номер, серію і термін дії поліса;
  2. місцезнаходження і номер контактного телефону;
  3. суть події, яка сталася, повідомити про необхідну допомогу.

Якщо немає можливості зателефонувати перед консультацією з лікарем або перед екстреною госпіталізацією, то необхідно оповістити Асистанський центр як тільки стане можливо, але не пізніше 24 годин з моменту настання події

Перелік документів необхідних для надання:

- документ, що засвідчує особу застрахованого;

- заява з викладенням обставин страхового випадку;

- оригінал страхового поліса;

- оригінал довідки з медичної установи;

- рецепт, виписаний лікарем;

- документи, що підтверджують факт оплати за лікування, медикаменти або інші послуги

При настанні страхового випадку можливо діяти двома шляхами:

- Негайно повідомити про настання події, що має ознаки страхового випадку державні органи: органи державної служби з надзвичайних ситуацій, Національної поліції, медичні установи (служба екстреної (швидкої) медичної допомоги) і т.д.

- Письмово сповістити Страховика протягом 2 робочих днів про настання страхового випадку

- Для Страховиків юридичних осіб, скласти акт про нещасний випадок

- При настанні страхового випадку на змаганнях необхідно мати довідку від лікаря змагань

Перелік документів необхідних для надання:

- паспорт та ідентифікаційний код Страхувальника;

- поліс страхування;

- оригінали довідок і рецептів з медичного закладу;

- якщо страхувальник юридична особа - установчі документи

Подписаться на новости

Подпишитесь на наши последние новости и статьи. Мы не посылаем вам спама.

Copyright © 2020. Все права защищены.

Создание и разработка сайта Inna Golm Web Production