Ринок онлайн-страхування продовжує активно розвиватися
Ще не так давно для укладення договору страхування необхідно було особисто зустрітися зі страховим агентом. Сьогодні зробити це можна в режимі онлайн. За даними статистики, за минулий 2020 рік обсяг покупок страхових продуктів через інтернет виріс майже втричі, в порівнянні з 2019 р, і продовжує збільшуватися.
Цьому є кілька причин:
1) Цифрова глобалізація. З настанням карантину кількість і середній чек роздрібних інтернет-замовлень виросли майже на 50%. Люди роблять необхідні покупки через мережу, оскільки це просто і зручно.
2) Зростання попиту на онлайн-страхування. Судячи зі статистики видачі Google, в останньому кварталі 2020 року кількість запитів користувачів на цю тему показало приріст у 16%.
3) Збільшення використання смартфонів і мобільного інтернету. Сьогодні багато українців ведуть пошук послуг, що цікавлять їх в мережі, через телефони, оскільки вони завжди під рукою.
Учасники страхового ринку, які ще в 2019 році мали власний сайт і були готові до поточних змін ринку страхових послуг, змогли швидко адаптуватися. Багато з них – такі, як Страховка-24 – додали мобільні версії, а також помітно розширили перелік послуг, що надаються.
Якою має бути хороша Страхова Компанія?
Експерти вважають, що хороша СК повинна мати свій сайт з великим меню, щоб клієнти могли:
• Замовити персональну консультацію з будь-якого з видів страхування.
• Швидко оформити і купити стандартні поліси (КАСКО, ОСАГО, туристичного страхування та ін.), скориставшись електронним шаблоном і підказками.
За останній рік багатьом клієнтам “Страховка-24” довелося вперше оформляти онлайн-поліси. На допомогу їм була створена окрема команда «помічників зі страхування». Їх завдання – вислухати клієнта і оперативно допомогти розібратися в складному питанні, дотримуючись вимог карантину.
Сьогодні сфера онлайн-страхування продовжує активно розвиватися. На черзі – перенесення в онлайн процедур врегулювання страхових випадків і покриття збитків.